Akademia Eksperta IPTK zaprasza na cykl szkoleniowy:
strategia - oparta na doświadczeniu i praktyce budowania
marki i biznesu IPTK™
Zbudowanie marki i biznesu w obszarze wsparcia (konsulting, coaching, mentoring, szkolenia, itd.) to proces, a nie pojedynczy, szybki strzał.
Jeśli liczysz, że w trakcie proponowanego cyklu szkoleniowego poznasz magiczne sztuczki, dzięki którym w ciągu miesiąca, albo dwóch zawojujesz rynek, to nasze szkolenie nie jest dla Ciebie – po prostu nie znamy takich sztuczek i nie wierzymy w ich istnienie.
Wierzymy natomiast w konsekwentne działania, które potrzebują czasu, aby przynieść wymierny efekt.
Wierzymy w to, że budowanie marki i biznesu to proces nieustannej nauki i dzielenia się wiedzą i doświadczeniem z tymi, którzy tejże wiedzy i doświadczenia potrzebują.
Jeśli zatem jesteś gotowy lub gotowa na naukę i konsekwentne stosowanie jej w praktyce, to zapraszamy.
Całość cyklu będzie składała się czterech, jednodniowych szkoleń (terminy obok) on-line oraz serii krótszych (3 – 4 godzinnych) spotkań on-line w każdy, ostatni poniedziałek miesiąca (listopad 2023 – maj 2024).
Każde szkolenie będzie nagrywane, a nagranie zostanie udostępnione na platformie szkoleniowej.
Ponad to będą „lajwy”, dedykowana grupa społecznościowa, dodatkowe nagrania video oraz – jeśli zajdzie taka potrzeba – będziemy organizować, dodatkowe, dedykowane określonemu tematowi spotkania.
Zaczniemy od odpowiedzi na jedne z najczęstszych pytań: „Jak sensownie wystartować?”
Zbudujemy strategię na pierwsze 12 miesięcy, krok-po-kroku (zaczynając od pierwszych 30 dni)
Zauważyłeś lub zauważyłaś jak dużo jest dostępnych szkoleń na temat budowania marki? 🙂 Cóż, większość to nic nie warte, mało przydatne i często szkodliwe banały albo niepraktyczne rozważania teoretyczne.
Tymczasem kwestia marki osobistej w biznesie coacha/mentora/trenera jest absurdalnie prosta w zrozumieniu i nieco bardziej skomplikowana w zastosowaniu. Poświęcimy na to jeden, cały dzień warsztatów on-line 🙂
Najczęstszy błąd zabijający biznes? Przekonanie o tym, że trzeba iść „szeroko”, „mieć coś dla każdego”, „brać każdy temat, który żre”, itd. („no przecież wszyscy przechodzą kryzysy!”). Witaj w świecie biznesowej frustracji :)!!!
Sooorrry, to tak nie działa! Chcesz sukcesu? Musisz stać się specjalistą, ekspertem w ściśle określonym obszarze i konsekwentnie się tego trzymać.
Jak wybrać ten obszar? Właśnie o tym porozmawiamy…
Jakie powinny być Twoje pierwsze, albo kolejne kroki w internecie, aby miało to sens i było realizacją założonej strategii?
Co KONIECZNIE I BEZWGLĘDNIE trzeba zrobić i z jakich narzędzi skorzystać? Tym się zajmiemy!
Blogi, social media (FB, You Tube, LinkedIn, itd.) to naturalny wybór w marketingu on-line. Ale… nie zawsze wszystko i nie zawsze dla każdego.
Jak sensownie zabrać się za social media? Jak wybrać te które dla Ciebie są ok? Czy reklama płatna ma sens? Z jakich narzędzi skorzystać? O tym będzie ten moduł!
Lejki sprzedażowe, strategie promocji, strony docelowe, budowanie list mailingowych, przyjmowanie płatności na stronie…
Będzie bardzo ciekawie i bardzo praktycznie 🙂
Jak zabrać się za te wszystkie „technikalia”? Jak „ogarnąć” webinar, „lajw”, nagrywanie video, itd.?
O tym wszystkim pogadamy na kolejnych warsztatach „on-line”, tak, aby absolutnie każda osoba była w stanie to zrozumieć i „ogarnąć” 🙂
… powyższe z pewnością nie wyczerpuje wszystkich tematów jakie przynosi biznesowe życie.
Dlatego lista jest otwarta i będzie uzupełniana (także przez Was, na bieżąco)… 🙂
Piotr M. Łabuz – zanim zająłem się psychologią przez wiele lat, od początku zaistnienia internetu w Polsce , zajmowałem się marketingiem i sprzedażą w internecie. Wprowadzałem na polski rynek listy mailingowe, sklepy internetowe i techniki opierające się na ekonomii behawioralnej.
Prawdopodobnie jako pierwszy w Polsce, kilkanaście lat temu, wprowadziłem na rynek całodzienne szkolenia on-line.
W IPTK odpowiadam za strategie budowania marki, wszelkie „technikalia”, bieżącą obsługę informatyczną oraz większość działań marketingowych i sprzedażowych „on-line” (z wyjątkiem kampanii w na FB, które prowadzi dla nas Jakub Walewicz).
Ponieważ to szkolenie przeznaczone jest przede wszystkim dla uczestników i absolwentów innych szkoleń IPTK postanowiliśmy zaproponować model cenowy dzięki któremu z całego cyklu będzie mógł skorzystać każdy
bez nadwyrężania budżetu.
Jeśli żadna z powyższych opcji nie jest dla Ciebie korzystna, będzie także możliwość zakupienia wejściówek
na konkretne, pojedyncze spotkania (całodniowe/ poniedziałkowe) w cenie 370 PLN / 147 PLN
Zgłoszenia zaczniemy przyjmować od dnia 1 września, ale już teraz możesz zapisać się na listę osób oczekujących,
które będą miały pierwszeństwo rezerwacji miejsca
Liczba uczestników szkolenia jest ograniczona ilością miejsc w pokoju webinarowym.